مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 22:452022-12-08سياسي

توزیع بسته های حمایتی در بین نیازمندان مرزنشین آستارا 


فرمانده هنگ مرزی آستارا از توزیع بسته های حمایتی در بین نیازمندان در مناطق محروم مرزی این شهرستان مرزنشین استان گیلان خبر داد.

- سرهنگ هادی قاسمی در گفت و گو با ایسنا، مردم یاری، امدادرسانی و کمک به نیازمندان را از راهبردهای اصلی در مرزبانی جمهوری اسلامی ایران عنوان و اظهار کرد: خدمت به مردم نیازمند، مجاهدت در راه خداست.

وی با اشاره به توزیع اقلام کمک معیشتی و فرهنگی در مناطق محروم و در مناسبت های مختلف توسط هنگ مرزی آستارا یادآور شد: فرهنگ کمک به نیازمند آن هم در اسرع وقت در میان کارکنان مرزبانی نهادینه شده است.

قاسمی با بیان اینکه همکاری و همراهی مرزبانان با مرزنشینان رمز موفقیت در مرزها و تضمین کننده امنیت پایدار در مرزها است، اظهار کرد: حضور مرزبانان و تلاش شبانه روزی آنها سبب امنیت پایدار و اقتدار ایران اسلامی شده و دسیسه دشمنان را نقش برآب کرده است.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با اشاره اینکه مرزنشینان نقش مهمی در تامین امنیت مرزها دارند، تصریح کرد: آنچه که امروز بیش از هر چیز دیگری نمایان است وحدت و همدلی میان مرزبانان و مرزنشینان است که با همه وجود از امنیت مرزها حراست و پاسداری می کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های حمایتی در بین نیازمندان مرزنشین آستارا 

توزیع بسته های حمایتی در بین نیازمندان مرزنشین آستارا